vineri, noiembrie 28

soare

azi dimineaţă am fost luaţi de la ora de dirigenţie pentru o oră de instruire a tinerilor pentru a evita intrarea într-un lanţ de trafic de carne vie. mişto film. Angelina Jolie vorbea despre românce traficate în Europa. Sclave pentru sex.
e tragic. e adevarat.
stăteam tolănită pe scaun glumind pe tema asta, însă dacă stai să îţi imaginezi o scenă reală, tortură şi sex abuziv îţi vine efectiv rău. mizerie, întuneric, droguri, bărbaţi idioţi şi cretini mizerabili, nişte barbari care se comportă cu fetele şi femeile ca şi cu nişte bucăţi de carne fără viaţă. şi ce dacă ai dat bani? nu te satisface nevasta şi asta îţi dă dreptul să chinui oameni?
am fost oripilată de imaginile pe care le-am văzut, de mărturiile pe care le-au dat fetele.
poliţiştii şi psiholoaga au vorbit cam aiurea, însă ce a fost important am retinut singură. există tot felul de porcării care distrug lumea. prea multe şi nu cred că are rost să le mai numesc aici.
am realizat că până acum, am avut o viaţă ferită de lucrurile astea. e foarte important să fi mulţumit cu ceea ce ai, chiar dacă simţi şi chiar ştii că ai avea nevoie de mai mult.
banii. banii fac lumea să mearga. banii pot cumpară medicamente şi tot banii pot omorî oameni... banii nu sunt buni, de nimic. de ce nu putem lua lucruri pe flori? ah, da se ofilesc... sau mai bine, pe fluturi? nici pe fluturi... ei zboară.. .ei sunt liberi!
degeaba suntem liberi în teorie dacă practic suntem închişi şi încătuşaţi...
degeaba zâmbim când alţii plâng şi mor în chinuri groaznice...
dacă stăm să ne gandim viaţa asta are mai mute părţi negative decât pozitive.


şi din cauza asta... eu vă ofer flori şi soare! şi zâmbete şi iubire, îmbrăţişări şi prăjituri, culori şi fundiţe, desene şi creioane colorate... vă dau dimineţi senine şi nopţi înstelate... vă dau speranţă! şi lumină... vă dau o mâna şi un sărut...

vă dau tot ce-i bun în lumea asta!

pentru A... ţie, ţi-as da totul...

2 comentarii:

Anonim spunea...

multzumesc. nu te mai vand. nu te las sa pleci la nici un saracutz.

Cristina spunea...

:)) multam ili ca nu ma vinzi:D>:D<