marți, noiembrie 25

mai trage-un fum că nu-i destul...

... şi ajungem să respirăm tristeţe.
unde îmi este oxigenul?
de ce mi-l iei?
hai, dă-mi-l înapoi... m-am săturat de narghilea... e prea dulce... vreau aer, curat!
vreau fericire şi iubire şi zâmbete şi îmbraţişări şi săruturi şi priviri calde, dulci... vreau bomboane şi zahăr, vreau flori şi soare, vreau lumină şi mare şi munte şi cer senin şi creioane colorate...
tu de ce iei întuneric, tristeţe, supărări, palme, lacrimi, durere, nori, ploaie nu... ploaia poate fi bună. de ce închizi ochii în loc să îi ţii larg deschişi? de ce ai mii de lacături pe inimă şi sufletul ţi-e întemniţat?
de ce te încăpăţânezi să gândeşti raţional şi să nu simţi fericirea, să o palpezi?
dar totuşi, există oare fericire?
da...fericire...
vama veche zice că "fericirea nu se cumpără în rate" şi totusi noi aşa o luăm... nicăieri nu e "2 la 10 mii"... toate-s scumpe! inclusiv fericirea... de ce nu o putem avea pe toată odată? de ce pentru o clipă de fericire, ducem în spate ani grei de suferinţă? de ce ne refuzăm fericirea?
eu una, sunt confuză... sunt fericită sau nu? sincer nu ştiu... am avut momente, da! oh... fericire...

Acum, întreb:
Ce-nseamnă pentru tine, fericirea?




Vama Veche - Fericire
Ascultă mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: