duminică, noiembrie 30

scrisoarea

si merg pe strada cu pasii mici si mari si ochii holbati la oameni.imi place sa-i privesc,sa-i ascult...imi place sa ma imaginez in pielea unui oarecare om de pe strada.sa fiu el.sa merg in casa lui sau sa ii cunosc prietenii,sa vad cum e de la o inaltime mai mare sau prin niste ochelari...imi plac oamenii pentru ca stiu sa iubeasca.imi plac oamenii pentru ca sufera.si nu sunt sadica cand spun asta...daca nu am suferi n-am mai iubi,sau am iubi dar nu am pretui la fel de mult iubirea...
ati citit "La Tiganci" de Eliade? o carte superba...nuvela fantastica in care Eliade arata sacrul camuflat in profanul cotidian...calatoria lui gavrilescu spre moarte e din cauza ca isi ratase sansa vietii si a fericirii sacre,ca un tramvai pierdut...pierduse iubirea...si odata ce a ratat sansa,a trait o viata fara viata...adevaratul gavrilescu a murit o data cu pierderea marii lui iubiri...
iubirea da sens vietii...orice fel de iubire ar fi...
am primit o scrisoare azi de la un fost iubit-eu i-am scris-o-am crezut ca am zis prostii,defapt...nu erau chiar prostii...dragostea e proasta uneori,si nu conteaza daca ai 9 ani sau 100 ca sa poti iubi...
dragostea e pentru toata lumea.
dragostea e neconditionata...

Niciun comentariu: