duminică, noiembrie 30

şi ce dacă nu ştiu cânta la chitară?

îmi place să ascult... şi să ascult şi să ascult şi să dorm... acum mă dor ochii... oboseală amestecată cu o durere mută care nici acum nu ştiu de unde vine... vine iarna peste mine... mâine e decembrie. peste cinci sau şase zile a mai trecut un an... şi se vor mai duce... unde? nu ştiu... ştiu că doar se duc. aştept să primesc o lovitură din partea vieţii. una mai mare decăt cea care m-a lăsat copilă... sunt derutată. nici nu mai ştiu să îmi ordonez gândurile. am vazut tipi faini. beau şi trag din ţigara necunoscutului... aştept ceva dar nu ştiu ce. şi-aştept şi-aştept şi tot nu vine... peste cinci sau şase zile a mai trecut un an... şi se duce şi se duce. vai tipul ala creţ arăta beton! o ascult pe axelle red, franţuză-habar n-am de cântă bine sau nu, îmi place. am auzit azi o poezie de-a lui Mihai Vieru din cartea azi lansată-ShiNoBi... vroiam să o scriu aici dar nu o găsesc nicăieri-poate ar trebui să îmi cumpăr cartea... în orice caz. mi-a plăcut mult.
azi toată lumea m-a luat la întrebări. ce naiba e cu lumea? eu n-am nimic cu voi!
mănânc biscuiţi cu lapte şi ascult din nou axelle.
mâine am spectacol şi de-abia aştept.
sondajul cu Moş Crăciun merge bine.
aş vrea să fi avut mai multă inspiraţie. azi am scuza. nu ma simt bine şi sunt nedormită de trei sau patru zile. mi-a trece. altii fac baie în acid sulfuric şi au un uscator de păr lângă. aurică încă trăieşte şi nu cred că o să mai sară de pe poduri. tre` să înceteze! Gig`, totul va fi bine! Ioane... cu tine n-am ce face... va trece şi aia. Clowns, baftă mâine!
-iubeşte încă.

Un comentariu:

Moni spunea...

filosoafa mica ce esti >:D<