vineri, mai 22

te iubesc. -si eu te iubesc

Si eu stiu ca iubesc ochisorii aceia pentru ca sunt negri si rade mereu cu ei.
Si eu stiu ca el se joaca mereu. Si mereu rade si cu ochii cei negri si cu gurita.
Si eu stiu ca el e un copil frumos si cuminte.
Si ma iubeste.
Chiar daca doar atunci cand isi aminteste.

Era cald. Era normal sa fie cald. Si purta in brate un bulgaras de copil frumos ce radea cu toata inimioara. Si o strangea in brate, din cauza ca bulgarasului i se facea frica.

Mi-ar placea sa fiu un bulgaras de copil frumos ce rade din toata inimioara. Mi-ar placea sa pot sa ma incolacesc de cineva ca o plantuta mica si fragila, atunci cand imi este frica, sa stiu ca acel cineva ma protejeaza de vantul rau si ploaia acida a lumii ce ne-nconjoara. Uneori.

Vreau si pot sa ma incolacesc. Am nevoie doar de-un suflet...

A, si-as vrea si un sarut!

Niciun comentariu: