vineri, mai 1

azi e mai.

E prima zi din luna mai.
O copila, se trezeste, mangaiata de ideea razelor de soare. Nu le vede pentru ca fereastra e departe si acoperita.
Ziua de mai este o zi obisnuita. Se astepta la ploaie copila. "Mereu de ziua mea ploua!". E ciudat. Copila, si-a ales special prima zi din luna mai ca sa fie doar a ei. Am o zi doar a mea! Dar noaptea nu poate fi si ea doar a mea?
Fiecare zi e a mea. Fiecare zi e un alt cadou primit de sus. Fiecare zi bate in geam... Fiecare zi te trezeste zambind sau plangand si fiecare zi e luminoasa.
Fiecare noapte e a mea. Fiecare noapte e un leagan. Fiecare noapte are stele si luna... Fiecare noapte e un alt cadou de vise. Fiecare noapte e ori albastra ori neagra ori luminoasa.
Toate sunt ale tale.

Copila si-a schimbat sireturile de la pantofi.
Copila are 8 ani!
Si ii place sa faca baloane de sapun pe strada.
Desi pare ca-i mica, aceasta copila iubeste!

Niciun comentariu: