marți, martie 31

sunt o fata fara nume(gand despre lumea mea 2)

Cand ma plimbam in curtea spitalului, am dat peste un doctor. Imi uitasem bastonul in camera si ma plimbam hai-hui pe-acolo, nestiind daca e cineva in jurul meu. Noi cei care eram speciali, nu ne suparam daca ne atingeam. Ne intelegeam.
Si l-am lovit pe doctor(am aflat dupa ca se ocupa cu asta). Un doctor de suflete. Sau psiholog.
Mi-am cerut scuze si el m-a ajutat sa ma ridic. M-a tinut de mana, si nu s-a miscat. Nu stiam ce se intampla. Si-a luat mana inapoi si m-a intrebat cum ma numesc... Eu n-aveam nume. Aveam, dar stiam ca nu imi apartine. Simteam ca nu imi apartine. Ca nu ma defineste, ca nu poate exprima cu adevarat ceea ce eram eu. Mi se zice Cora. De ce? Nu stiu. Dar sunt sigura ca nu era acela numele meu...

Niciun comentariu: