duminică, ianuarie 4

in sfarsit zapada si soare!

La multi ani! Sa traiti,sa infloriti etc. Va imbratisez ca ati ajuns si anul asta.

e ianuarie si nu am scris de multa vreme.
ii spuneam lui Bogdan, parca nu pot scrie daca nu sufar...si chestia e ca incep sa imi revin.
nu stie nimeni ca am suferit sau ca inca sufar,pentru ca nu ma afisez chiar asa de mult in public...insa am simtit,si s-a vazut,cred eu, in unele chestii pe care le-am scris.
adevarul e ca ma simt super! de-o vreme ma simt asa cum eram acum 3 ani...
ni s-a refacut gasca,mai mult sau mai putin,datorita clownarelii si acum petrecem mai mult timp impreuna, si e bine!
e un fel de prietenie adevarata,cel putin eu asa o vad, si cred ca e cea mai buna din cate am avut pana acum. colindatul de craciun,seri de film,seri de monopoly,seri de monopoly si filme,seri in oras la ciocolata calda...parca parca imi aminteste de vremurile de demult.

le multumesc celor care-mi sunt prieteni pentru momentele petrecute impreuna,cele pe care daca le-as fi trait singura,ar fi fost prea amare...

Niciun comentariu: