duminică, ianuarie 4

imi pare rau ca nu vrei sa fii copil...(sau copilul despre matur)

esti cel matur,pragmatic,cu picioarele pe pamant...
nu ai timp de copilarii
vrei sa muncesti si sa muncesti ca sa te ajungi...
ai uitat ce e iubirea pentru ca ai fost ranit de-atatea ori
incerci si incerci sa tai copacul de la radacina,pentru ca pentru tine toate merele s-au stricat...
acum te dai la portocale si nuci de cocos
ei...si-ti place
nu le tii
se strica si ele
ocazional sa-ti mai stapanesti setea...iei cate o nuca.proasta.da nu-i nimic,te folosesti si o arunci
umbli cu sosete 2,3 zile le arunci si pe ele...de ce sa le speli? iei altele
nu te intereseaza scoala si esti filosof...
esti prea avansat ca sa vorbesti cu copiii...
eu sunt naiv tu esti prea incercat de viata...
eu ma joc,tu muncesti.
dispretuiesti oamenii care tin la tine,nu ii asculti ii critici si nu ii ajuti sa creasca
razi de ei cand nu stiu ceva sau ii iei peste picior cand incearca sa fie ca tine
ai impresia ca esti cel mai bun de pe pamant insa nu tot timpul e asa...
imi pare rau ca ti-ai pierdut increderea in unii oameni si nu mai stii iubi asa ca inainte,cum credeam ca ma iubesti pe mine...
vei creste si mai mare si tot asa vei fi...
nu te vei schimba niciodata pentru ca asa esti tu.
imi pare rau ca nu vrei sa fii copil ca mine,maturule,orice ar insemna pentru fiecare "sa fii copil"...

Un comentariu:

Moni spunea...

lumea e mult prea ocupata ca sa mai fie copil sau cel putin sa incerce sa iiinteleaga pe acestia. oamenii alearga zi de zi si uita sa fie fericiti, sa se joace, sa zambeasca. e trist, dar e adevarat...

ti'am mai spus ca imi place ft mult cum scrii?!:-/