miercuri, mai 26

şapte zile.

Iubirea mea durează o săptămână. E atât de firavă încât nu poate face faţă provocării de a rezista mai mult. Ce trei ani? Ce o viaţă?
Mi-a trecut ca un fulger prin faţa ochilor. O schimbare de lumină bruscă pentru ochelarii mei sparţi. Şi oricât de mult m-aş strădui... "Sper că înţelegi..."- Nu, nu înţeleg. Explică-mi.
Iubirea mea durează o zi. De dimineaţă e frumos, amiaza e frumoasă, noaptea magică, a doua zi totul se pierde.
Nu aş vrea să mă înţelegeţi greşit, nu sunt de gheaţă, problema nu e la mine... problema e... în aer.
După voi, iubirea nu durează o săptămână? Contraziceţi-mă, vă rog. Îmi doresc dovezi de mai mult...
Prea mulţi artişti şi spiriduşi se plimbă cu barca pe sufletul meu, de parcă ar fi gratuit să faci asta. Nimic nu e gratuit. Nici măcar sufletul unui om.
Iubirea mea durează o clipă. Şi totuşi, cât durează o clipă? Cât un sărut? Cât o îmbrăţişare?
Şi oricât de mult sau puţin ar dura, ea se sfârşeşte cumplit. Atunci când iubirea dispare, mori. Şi atât.

4 comentarii:

Cadu spunea...

Naspa, aiurea, cam nasol.
Dar totusi de ce dureaza numai o zi, o saptamana, nu trei ani sau o vesnicie? Apuci sa simti intradevar ca iubesti intr-o saptamana?
Te inseli, sufletul unui om este singurul medicament gratis. Numai un suflet de om poate vindeca anemia iubirii tale. Inca nu ai invatat ca numai un suflet poate vindeca un suflet?
Capul sus, cauta vitaminele si vitaminizeaza-ti sufletul, inima, iubirea... Nu mai fi trista!

Joker spunea...

La varste fragdede..dureza o clipa,a cele mai inaintate...o eternitate. De fel.

Moni spunea...

iubirea dureaza atata timp cat inima-ti pulseaza sange in corp. unii iubesc mai mult, altii mai putin. si ca durata si ca intensitate. iubim oameni, iubim lucruri, iubim amintiri, iubim prieteni...

dandelion spunea...

de fapt s-a dovedit si stiintific ca numai scurt timp dureaza iubirea, pe urma e obisnuinta