miercuri, decembrie 16

fericire.

Îmi simt sufletul.
Odată cu zăpada asta minunată venită de undeva de unde o aşteptam, mi-am scuturat sufletul de frunze şi apă. Plutesc cu fulgii şi sărut marea de aer rece. Căldura căminului împreună cu gerul de-afară se potrivesc de minune.
Iarna e un anotimp minunat să te îndrăgosteşti.
E atât de frig şi e atât de bine. Gândesc mai limpede pe răcoare. Frigul îmi dă putere să sper la zilele bune ce au să vină.
În fiecare an mă bucură lumina Crăciunului şi mirosul brazilor. Pe stradă miroase a Crăciun.
De fiecare dată când vi de-afară, vii rece şi roşu în obraji. Sărbătorile ne fac pe toţi mai fericiţi. Grinch are inima maaare acum!
Ai putea spune că văd totul prea optimist. Are legatură cu totul şi îţi dau dreptate.
Pentru o clipă, sunt fericită.

5 comentarii:

Ana Gabriela spunea...

si eu ma bucur de primii fulgi...

Dandelionlover spunea...

"Iarna e un anotimp minunat să te îndrăgosteşti."
-am vazut cateva perechi de indragostiti; pareau atat de fericiti in atmosfera de sarbatoare in care ninsoarea a imbracat natura si orasul.Nu pot sa ascund faptul ca mi-am dorit si eu ceea ce aveau ei. Da sunt pro indragostitului iarna!
Fericire..... iti doresc mai mult de o clipa!

Ana Gabriela spunea...

Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

Gelu Vlasin spunea...

Un an nou miraculos si plin de minuni ! :)

Cristina spunea...

Iti multumesc! :)